Dan före dopparedan

Ojojoj, dålig uppdatering här. Anledningen till det är att vår dator hade pajat (igen).
Men nu är den tillbaka, dock är det inte den jag sitter vid nu. Jag jobbar nämligen,
I know. Jobba kvällen innan julafton, ingen hit. Typ inga samtal alls!

När jag är hemma nån gång och har tid ska jag lägga upp bilder på vad som hänt dessa dagar, som:
- Sunkan i supersnyggt förkläde
- Supergoda smörgåstårtor
- Niklas specialdesignade pepparkaka
- Årets pepparkakshus

Det blir nice :) För övrigt så kom mina provbågar hem igår. Har bestämt mig för nr 4.
De är skitsnygga! Men det som är mest störande är att de passar bättre på Isak än på mig!

Är det bara jag som tycker det är sjukt att det är julafton imorgon förresten?

Kommentarer
Postat av: G

Jag håller med! Det kan inte vara jul imorgon, jag har 0% julkänsla :/

2009-12-23 @ 20:40:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0