Brist på fantasi när det gäller rubriker..

Idag har man lite lagom ont i armen efter vaccinsprutan jag tog igår, jag är inte sjuk i alla fall! Peppar peppar! Fast armen är lite svullen, men det gör ju bara att det ser ut som att jag har större muskler :D Eller.. i alla fall en större muskel :P

Jobbar till 14 idag sen klockan 18 är det 60-årsfest i Umeå för faster Sylvia :) Köpte den sista "saken" till min outfit igår, en svart bolero från H&M. Skulle gärna ha lagt upp en bild på den men H&M's onlineshop strejkar. Också köpte jag... skor. Skulle gärna också ha lagt ut en bild på dem med men de fanns inte kvar på skopunktens hemsida :P Men jag ser väl om jag hinner ta någon bild på hur allt kommer se ut tillsammans senare idag :) Det blev förresten inte de där skorna från dna som jag skrev om, de var skitfula i verkligheten! :P

Alltså.. Jag kommer vara såå slut efter den här helgen! Jag gick och la mig typ vid ett i natt också skulle jag upp och jobba klockan nio idag, sen 60-årsfest ikväll som börjar kl.18 och slutar nån gång i natt. Och sen ska jag jobba 12-20 imorgon, FUN!

Åter till arbetet! See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0