Fail.

Jag tycker vi kan fortsätta med dagens misslyckande, idag inträffade två.

På bussen hem fick jag ett sms av Isak där det stod: "Hej. När kommer du hem? Jag har nämligen kört i diket med epan så du måste hjälpa mig att få upp den :P"

Som tur var har vi ju snälla grannar som kunde hjälpa honom innan jag kom hem, men det såg i alla fall ut såhär och det var dagens första misslyckande:



Senare på kvällen började jag och mamma julpynta, när vi var klara skulle jag bära ut julpyntslådan till förrådet igen och för att komma till förrådet går man genom carporten. Så jag kom där gåendes med lådan och kom in i den mörka carporten där Renaulten står också råkar jag stöta i backspegeln med handen och resultatet blev detta, dagens andra misslyckande:



Ajajaj, det svider..

Kommentarer
Postat av: Ida

Aaaooowwww.......rysningar i rumpan! (du förstår vad jag menar)

2009-12-15 @ 20:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0