Lycka.

Internet är tillbaka! Internet var nere i ungefär... en timme kanske? Och när man sitter och jobbar är den timmen vääldigt lång, man har alltså inget att göra. Jag spelade Harpan, jag klarade det tre gånger! :D Jag var lite orolig att det inte skulle komma tillbaka överhuvudtaget idag och det hade varit lite jobbigt med tanke på att jag kommer sitta här ensam i fyra timmar. Men det kom tillbaka! Oh happy day!

Kom i alla fall hem vid två i natt, tur att jag skulle börja jobba klockan 12 idag så att jag fick sova ett tag :) Det var trevligt igårkväll, tog tyvärr inga bilder men vi får väl se om det kommer upp nån på kusinernas facebook snart kanske :)

Vet ni en sak som är sjuk? Det är andra advent idag!
Så sjuukt fort det har gått! Snart är det ju julafton :) Nästa lördag blir det in till stan och köpa de sista julklapparna. Nice :) Ha en bra andra advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0