Titta, där går en påse runt med en tjej!

Jobbar till 20 idag, lite drygt..
Har i alla fall en mandarin, en banan, tre pepparkakor och Hanson's julskiva så jag klarar mig nog :) Lite jobbigt att jag måste göra matte också men vi ser väl hur det går med det. Bara matteprov kvar nu innan lovet!

Igår var jag, mamma och pappa i stan och köpte julklappar så nu har jag alla fixade! Till och med den som skulle vara svår att hitta :) Jag fick i alla fall världens otympligaste påse från Teknikmagasinet, det såg nog mer ut som att påsen var ute och gick med mig än att jag var ute och gick med den. Den färgade dessutom av sig rejält också, min hand var alldeles blå :P

På vägen hem igår hade jag ganska lite utrymme i bilen pga stora julklappar, en matta och fyra kuddar. Det var ju tur att vi inte skulle in med en till person i bilen också, då hade det inte gått :P

Kvar att göra innan julafton är i stort sett:
- Slå in julklappar
- Julbaka knäck och fudge
- Göra pepparkakshus
- Julpynta lite mer

Men glad tredje advent till er alla! Ha en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Hmmmm, nu är den jag gjorde dock slut... men får baka en ny! ^^

2009-12-13 @ 16:50:23
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0