Allt och inget :)

Idag var vår kära Janne tillbaka och här bjuder han på några citat:
"Om ni tar det lugnt på APU:n kommer ni till helvetet."

Vi ska få tillbaka två prov och Janne börjar skriva upp betygsgränserna på tavlan och vi hade inte än fått veta vilket prov vi skulle gå igenom först, han har hunnit skriva maxpoängen också frågar Erica:

"Erica- Vilket prov är det där?
Janne- Maxpoängen."

 

Jag fick i alla fall MVG på båda proven (reglerteknik och BB1)! Yay me :D

Idag var sista dagen som eleverna och lärarna från Ghana var på skolan. Då bjöd de på trum-, dans- och sånguppvisning! Det var helnice! Världens bästa stämning och de var skitduktiga! Jag fick seriöst gåshud när de började trumma :) De spelade en låt som räckte i ungefär 20-25 minuter, det måste ha varit skitjobbigt för de som spelade på trummorna, för det var ju inte precis en lugn låt de spelade. Men det var sjukt bra! Snart förväntar jag mig i alla fall ett mail av en av elkillarna från Ghana :P Han hade sagt till Erica att han skulle maila mig ikväll så vi får väl se :)

 

Ikväll jobbar jag i alla fall till åtta och sen blir det väl Idol I guess :)
Imorgon blir en spännande dag, vi ser väl vad som händer..
Nog om allt, ha det bra! Trevlig helg :) kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0