Helgsammanfattning :)

Detta har varit både en lugn och en energisk helg må jag säga! Har i stort sett bara varit hemma men däremot har ju lill-Isak hållit igång oss allihopa. Idag har vi lekt med lego nästan hela dagen, det är lika kul även fast man är stor! Vi har som blivit bra kompisar han och jag, han ska ha med mig hela tiden :) Det är så mysigt!

Igårkväll när lilleman hade gått och lagt sig satt jag, mamma och pappa och zappade vid TV:n och konstaterar att det inte finns nåt att se. Klockan var ca 19.48 också säger pappa lite på skämt: "Vi hinner ju fara på ica och hyra en film" och mamma hänger på och säger " Jamen far då!". Så jag och pappa for iväg till Bygdeå och hyrde "Yes man!" med Jim Carrey ni vet. Den var bra ända tills den började hacka en massa och till slut stannade den helt. Så vi fick inte se hela tyvärr.. men pengarna tillbaka blev det i alla fall!

Men snart vankas det hembakt pizza. Nice! Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0