I live next to the middle of nowhere

Första advent idag! Jag var i Robban och hjälpte Linnea med hennes bord (om man nu kan säga att man kan hjälpa nån med ett bord). Jag hade ganska ont i ryggen och fötterna efter att ha stått i högklackat fyra timmar i sträck men det var ändå trevligt :) Fick mig lite julstämning när vi kom hem och drack glögg, väldigt mysigt må jag säga! :) Längtar till jul!

Idag kände min mobilkamera för att funka så nu har jag en bild på en lite rolig sak. Här är alltså infarten till Öndebyn och Junkboda:



Det roliga är det som står på skylten. Svänger man höger kommer man till Öndebyn och Junkboda men svänger man vänster kommer man till...



... Ingenstans! Aka The middle of nowhere :P I found that kind of funny :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0