Lördag den fjortonde.

Igår var det fredag den trettonde, något riktigt hemskt hände väl inte, inget jag kan komma på i alla fall.  Var i Robban och spelade innebandy på kvällen, observera JAG spelade! Det var första gången jag var med och spelade, annars har jag bara tittat på :P Det gick väl bra tror jag..

Ikväll blir det att fara till Robban igen men den här gången ska David som fyller arton imorgon firas :) Det blir nog trevligt skulle jag tro! Undrar vad jag ska ha på mig..



Kan nån bara säga hur jag ska göra för att allt ska lösa sig och bli enkelt igen?


Kommentarer
Postat av: Micka

Kan du inte ha din guldiga sak från Indiska? :)

2009-11-14 @ 12:17:15
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0