Minne som en guldfisk.

Glömde ju berätta en sak! Jag skulle ju jobba ikväll så jag tänkte gå på subway och köpa en macka (en dagens). Kommer in och säger att jag vill ha en dagens och killen bakom disken säger "Vi har bara dagens fram till klockan två." Då blev jag så.. jaa.. jag vet inte men typ.. arg kanske? Så jag sa bara "Då får det vara" och gick och köpte en macka på ica istället. Jag fattar inte! Jag har alltid kunnat köpa dagens när jag ska fara och jobba förut! Blev lite irriterad..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nämen Ellen tänk på den stackars pojken i kassan, han kunde inte rå för deras regler =)

2009-11-17 @ 09:51:06
Postat av: Ellen

Sv: Näe..jag vet.. Men det var lite störande eftersom att jag alltid har kunnat köpa mat där vid den tiden annars.

2009-11-17 @ 11:37:09
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0