Några citat från vardagen :)

Kände för att lägga in citaten jag har på lager :)

Sagt av en av mamma och pappas vänner, lätt förfriskad:
"Jag sökte som en sårad grävling."

Sagt av en person i serien True Blood på ettan:
"Jag känner mig som utskitet äppelmos."

Sagt av Alexander om skolans fisk förra veckan:
"Maten smakar som lukten av vår jordkällare."

Sagt av Adam på en svenskalektion:
"Adam: Vad är särskrivning egentligen?
Ellen: Sär (tydligt markerat mellanslag) skrivning.
Adam: Hahaha..Nämen seriöst, vad är det för nåt?"

Sagt av Mats när han spelade mario kart, han diskuterade vem av figurerna i mario kart som fick flest tjejer med Christoffer:
"Christoffer: Vad får Peach då?
Mats: Hon får sig själv. Hon har två tissar, det räcker."

That's all folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0