Update

Var med mamma på utvecklingssamtal igår, gick förvånansvärt bra ändå :) Efter samtalet gick jag på stan och köpte julklappar, hittade fyra stycken och en födelsedagspresent. Det var skönt med tanke på att det är 41 dagar kvar till julafton! Och till mig själv köpte jag en lång långärmad tröja från Gina Tricot, har redan en sådan fast nu blev det en röd istället för en blå som jag tänkte ha på julafton.

Imorgon har vi prov i BB1.. Jag kan ju säga att koncentrationsförmågan inte har varit på topp den här veckan så vi ser väl hur det går. Måste ta tag i det nu och läsa igenom det igen. See ya!


Oliver James - Greatest Story Ever Told
Det var vår låt


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thank you for this moment

I've gotta say how beautiful you are

Of all the hopes and dreams I could have prayed for

Here you are

If I could have one dance forever

I would take you by the hand

Tonight it's you and I together

I'm so glad I'm your man

And if I lived a thousand years

You know I never could explain

The way I lost my heart to you

that day

but if destiny decided I should look the other way

then the world would never know

the greatest story ever told

and did I tell you that I love you

tonight...

2009-11-14 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0