Vi ska sy och vi ska sticka!

Hej alla glada :) Vad mycket citat jag har använt till mina rubriker på sistone. :P

Få se nu.. Vad har jag gjort idag? Inte mycket kan jag ju säga! Har haft engelska, matte och el i alla fall och nu sitter jag och jobbar. Jobbar till nio ikväll, så jag missar en timme av idol. Lite synd..

Dagens:
Bästa:
Pappa har jobb fram tills årsskiftet!
Roligaste: När Christoffer skrämde skiten ur Erica, fyra gånger!
Skam: Jag har köpt alldeles för mycket godis..

För någon dag sen fick jag ett sms av Gustav där han frågade om jag ville sticka med dem. Jag tackade självklart ja, jag gillar att sticka. :) Jag visste inte vilka "dem" var men jag antog att det var något jippo hans föräldrar hade fixat eftersom de har ett hantverksföretag. Men då fick jag veta igår att det är jag och Ånäset-scouterna som ska ha stick-dag på söndag. Det ska bli intressant med tanke på att det bara är jag och Anders (vad jag vet) som kan sticka :P

Imorgon ska i alla fall en stor del av familjen Lundström fara till Skellefteå och uppvakta mormor och morfar på deras 30-åriga bröllopsdag. Innan det ska vi äta lunch hos Siv och Erland, det blir trevligt :)

Nu ska jag fördriva tid. Nån som har ett tips på roligt tidsfördriv på internet? :) Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0