Liten sammanfattning av helgen :)

Hello everybody!
Idag jobbar jag till 17.10, var väldigt opepp på att jobba idag. Troligtvis för att min kära syster är hemma och jag vill gärna umgås med henne nu när hon väl är hemma. Men vi får ju umgås ikväll i alla fall :)

I helgen så var lill-Isak hos oss, han är så himla söt att jag blir galen! Och han är så himla duktig på allt att man blir alldeles paff ibland.

Ida och lill-Isak ligger på golvet och håller i varsin telefon som de pratar med varandra i.
Isak: Hej rödis!
Ida: Hej blåis, hur mår du idag?
Isak: Jag mår.. (funderar en stund) halv sju!

Kan man vara sötare eller!?
 
I söndags var jag, mamma och Ida på teater i Umeå. Den hette Vid världs ände och den var skitbra! En av huvudrollerna var skådespelaren Henrik Ståhl, ni vet han som var stålhenrik i bolibompa. Det tyckte jag var lite roligt :P Men i alla fall så var den hur bra som helst och om du får möjlighet och den spelas igen tycker jag att du ska se den! :)

Gustav har varit nere i Växjö hela helgen och dagen innan han skulle fara, alltså i torsdags ringde hans pappa till honom. Gustav var nämligen hos mig då, och hans pappa sa att han hade köpt en bil åt honom som han skulle få köra upp på måndag när det var meningen att han egentligen skulle flyga tillbaka till Umeå. Så.. Gustav skulle alltså köra upp en bil från Stockholm till Ånäset alldeles själv, vilket vi tyckte lät lite jobbigt. Så det blev då bestämt att pappa (alltså min pappa) skulle ta en buss ner till Stockholm på söndagkväll och sen skulle de kunna köra hem bilen och byta av varandra så den ena kan sova när den andra kör. Så i söndags for pappa med bussen till Stockholm och igårkväll kom de tillbaka med en bil :)

Ja, som sagt så jobbar jag till 17.10 idag så nu får jag fördriva tid ganska länge. Och när jag kommer hem ska jag umgås med min syster, vi kanske kan sjunga singstar då :) Det blir nice! :)
Ha det bra allihopa! :) Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0