En timme på stan - 647 kr fattigare

Jaa, jag gick alltså på stan i ungefär en timme igår. Hann då slösa upp 647 kr. 199 kr på strumpbyxorna jag nämnde i förra inlägget, 149 kr på en topp från Gina Tricot som är rätt lång med långa ärmar och är mörkblå (hade gärna länkat till själva tröjan men eftersom jag sitter vid en dator på jobbet som inte kör med tillägg aktiverade kunde jag inte komma in på sidan) också 299 kr på en svart tjocktröja från stadium. Den har redan hunnit bli min favorittröja! Den är helnice!

Ja som sagt så sitter jag på jobbet nu, jobbar till 16 idag. Och imorgon är jag ledig! Skönt :) Då ska vi till mormor och morfar i Skellefteå och bli bjudna på massa mat som vanligt :P Det blir nice! Ikväll har mamma och pappa bjudit in några kompisar till dem så ikväll blir det go´matn!

Det är ganska ofattbart att det är lov om en vecka, men så himla skönt. Och då kommer Ida hem :) Det ska bli kul! Första helgen på lovet kommer lill-Isak och Ida, på söndagen far vi troligtvis på teater. På måndagen hade jag och Micka tänkt fara på Frasses och äta den nya hamburgaren och sen göra fruktsallad :P Sen har jag inget planerat fram tills torsdagen eller fredagen då jag, mamma och Ida ska fara på stan :) Och andra helgen jobbar jag både lördag och söndag. Ganska fullt upp ändå :)

Men nu ska jag fördriva tid med nåt annat än bloggen tills vidare kan ni titta på den här.



Random, jag vet. Men den är ju så himla rolig!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

HAHAHA! Asså den ÄGER! XD

2009-10-18 @ 14:52:52
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Svar: Jo jag vet, jääättesynd. :P

2009-10-18 @ 15:05:45
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Jaha, ska vi till stan på fredag alltså?! :) Då vet jag ;P

Och du vet väl visst vad du ska göra fram till torsdag: umgås med mig! Typ hitta nåt pussel att bygga kanske?! Vad sägs om det?

2009-10-20 @ 18:57:12
Postat av: Ellen

Sv: Ja, torsdag eller fredag tror jag vi ska till stan :) Det låter väl bra! Har fått veta att jag ska jobba på tisdag men annars blir planeringen typ som ovan :)

2009-10-20 @ 19:56:53
URL: http://ellenlundstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0