Min blogg!

Jaha, nu blev det såhär till slut. Jag har skaffat en blogg!
Vi får väl se hur aktiv jag kommer vara, det beror väl på hur kul det är. :)

Sitter på jobbet nu, ska jobba till nio ikväll. Det är skitjobbigt för Grey's Anatomy börjar ju nio så jag måste stressa sönder för att inte missa allt för mycket!

Igår måste har varit en otursdag.
Otur nr 1: Jag hade ju jobbat till åtta och när jag klev in i bilen där pappa satt avslutade han just ett samtal på mobilen. Farmor hade ramlat ihop och hon var då på väg till sjukhuset med ambulans för de trodde att hon hade fått en stroke.
Otur nr 2: Linnea kom hem från stan efter att ha varit på Mary Kay och berättar att hennes pojkvän Johans storebror Fredrik krockade in i mitträcket utanför Täfteå med bilen. Visserligen var han oskadd men det var ju ändå hemskt!
Det var ju trots allt tisdag den trettonde igår...

Vi vet i alla fall nu att de i stort sett har uteslutit stroke angående farmor. Men de vet fortfarande inte vad som är fel. Idag när de skulle ta några tester så hade hon tuppat av igen, hoppas de hittar anledningen snart...

Hur som helst så fick vi tillbaka BB2-proven idag, MVG! Wohoo! :D Nu blir det bara att börja plugga till reglerteknikprovet vi ska ha nästa vecka.. Och jag borde skriva klart min bokanalys nu, har ju dock inte mycket kvar men den är inte helt klar än.

Nu blev det här inlägget ytterst tråkigt utan bilder och sånt men det är lite svårt att lägga in bilder från mobilen när man sitter på jobbet. Så det får bli nån annan gång då. Måste kanske lära mig hur man gör också... Det ska bli spännande!

Men ni får ha det så bra så hörs vi nån annan dag! Kramar :)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Yey! Blogg-buddies!! ^^ XD

2009-10-14 @ 19:35:35
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0