"de e nog dax att trappa ner på gräset kära du ;P"

Jag åkte samma buss som Nils idag, hur kul som helst eftersom vi
inte hade träffats sen typ innan sommarlovet! Så vi catchade up lite
och sen var det så att Nils råkade komma åt min mobil vilket resulterade
i att han skickade ett sms till min kära pojkvän där det stod:
"Du är typ gay !"

Och han tog två fina bilder:
 

Också blev jag facerapead(?)! Han gjorde en statusuppdatering
där det stod: "Få blå små saker! Mohahahahaha!"
och kommenterade sedan : "Bihhzhs"
Så, nåt mer konstigt beteende jag behöver förklara? :P


Kommentarer
Postat av: Micka

Jag läste den uppdateringen och tänkte att det nog inte var du som hade skrivit den. :P

2010-08-31 @ 08:41:52
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0