En kramring med 19 randoms liksom.

Skolan började 8.20 idag och vi har lektioner hela dagen tills klockan 15.40.
Men eftersom individuella valet inte börjar förrän nästa vecka slutade vi 11.40
idag. Så jag och Erica drog ner på stan och shoppade lite! När vi kom ut
från lagerhaus kom det upp en kille bakom oss som frågade om vi ville vara
med i en kramring. Och självklart ville vi det! Så vi hjälpte dem att skapa en
kramring med >19 pers! Jag gillar att vara osvensk och våga göra saker.

Köpte i alla fall jeanstights, världens gulligaste t-shirt och en börs. Jag bara råkade!
Nu sitter jag uppenbarligen vid datorn, börjar bli ganska hungrig. Och att
det luktar mat i hela huset gör det inte bättre, men det betyder att mat
är på gång i alla fall, awesome! Ikväll blir det ungdomssamling i Robban,
tillbaka till vardagen med ungdomssamling på fredagar. Ska bli kul att träffa folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0