Froosh

Jag köpte en sån här smoothie idag. Den skulle
smaka hallon och blåbär men jag tyckte den smakade
mest banan, god ändå! Hur som helst så tyckte jag att
innehållsförteckningen var ganska gullig.

Innehåller:
1 pressat äpple
20 pressade druvor
19 mosade hallon
1/2 mosad banan
1 mosat päron
8 mosade blåbär
1 mosad jordgubbe
en skvätt apelsinjuice

Väldigt precis innehållsförteckning, jag menar 8 blåbär och
19 hallon. Det är väl bara den där skvätten apelsinjuice som var
lite svår ^^ Och är det någon som kan tala om för mig vad
skillnaden mellan mosat och pressat är?

Kommentarer
Postat av: Lasse

Dom där ska tydligen vara väldigt dåliga för hälsan :p

2010-08-17 @ 17:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0