Guess what?!

Jag hade två uppdrag idag.
1. Ta fram köttfärsen som vi ska använda till middagen.
2. Hänga tvätten.
Efter att ha gjort de ytterst utmattande uppdragen
kände jag mig inte riktigt nöjd.. så jag..

..rörde faktiskt på mig! Min cykel stod kvar ute vid
e4:an eftersom jag inte tog in den igår (duh). Så jag bestämde mig
för att gå och hämta den, men hör och häpna. Jag joggade och hämtade
den! Jag joggade alltså hela 2 kilometer! När jag väl var
framme vid cykeln var jag uppenbarligen inte nöjd med bara 2 kilometer,
så jag slängde mig upp på cykeln och gav mig av till Bygdeå. Där stannade
jag på ica och köpte proviant. Jag ber om ursäkt till de som träffade mig
där (typ Johan Nilsson och Sandra Johansson), de kollade väldigt
suspekt på mig. Kom igen, jag var trött!
Jaja, jag cyklade hemåt i motvinden. Underbart! Dock så
tappade jag min flaska längs vägen, så du som hittar en päron-MER på
vägen mellan Bygdeå och Junkboda: Varsågod, jag bju!
Jag var bara tvungen att berätta hur duktig jag har varit och
så ni vet var jag är om jag inte tar mig upp ur sängen imorgon.


Kommentarer
Postat av: Andrea

Kul att cykla ju :D

Jag och ester tog en sväng förbi Bygdsiljum och sen en omväg på cirka en mil till Flarken på vägen hem.. :D

2010-08-18 @ 17:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0