Nagellackoholic.

I brist på annat att skriva om kan jag berätta om min relativt nya fetisch.
Nagellack. Jag har i stort sett alltid nagellack på mig nu för tiden! Att se
mig utan nagellack är alltså en väldigt ovanlig syn, är jag utan är det nog
bara för att jag inte har hunnit måla dit nytt. Känns som att jag ständigt
köper nya nagellack, men det är ju så skojigt! Räknade ihop de jag kunde
komma ihåg att jag har:

3 st lack till fransk manikyr, Depend
4 olika röda nyanser, oidentifierbart märke
1 rosa, Mavala
2 lila, Mavala
2 röda, Mavala
1 rött, Depend
1 turkost, H&M
1 mörkblått, Mavala
1 transparent, Mavala
1 transparent, Depend
1 vitt, Lovie
1 grönt, Viva la diva

Alltså 19 st om jag har räknat rätt!
Har säkert glömt nåt men det får vara.
Det gröna köpte jag igår ^^ Så.. frågan är, vilken blir nästa färg?
Haha, så fruktansvärt intressant inlägg ^^


På bilden: Deep Blue, Mavala.

Kommentarer
Postat av: Gustav L :D

Hmm... 20 nagellack = 20 gitarrer till? ;)

2010-08-02 @ 15:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0