Pimp my book

Nu börjar skolan närma sig, bara en vecka kvar jue!
Därför var jag och köpte block och sånt igår, dock var
det blocket jag köpte väldigt tråkigt, det såg ut såhär:


Så jag bestämde mig för att ta tag i saken och pimpa det lite..


Se så gulligt det blev! ^^
5-ämnesblock - Åkerbloms
Hjärt-klistermärken - Gallerix
Bokstavsklistermärken - Akademibokhandeln


Nästa projekt:


5-ämnesblock - Åkerbloms
Det blocket har alltså en plastficka på framsidan där man kan
sätta ner bilder, eller annat som man nu kan komma på!
Så vi får se vad det blir av det..!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag måste också köpa ett block nu ju:D du kan inte ana hur glad jag är över det:P Jag brukar också "pimpa" dom om dom är tråkiga, vilket dom ofta är:P Vilket datum börjar du?

2010-08-18 @ 18:53:15
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0