Tur att jag ser pålitlig ut.

Fick brev från posten idag om att jag kunde fara och hämta ut mitt
körkort i Robertsfors. Jag ringde dit först då för att kolla vilka öppettider
de hade. De skulle öppna 13.30 sa en telefonsvarare och eftersom klockan
var kring tio fick jag fördriva tid ett ganska långt tag. Till slut for jag iväg
och var väl i Robban ungefär 13.30, jag gick till posten och vad står det på
dörren? Jo, de öppnar 14.30. En timme att fördriva, och i Robban av alla ställen.

Som tur var så träffade jag Linnea precis efter det. Så efter att jag varit in på OK
och kollat efter ett låsbart tanklock (De litade verkligen på mig där, jag frågade efter
att låsbart tanklock och han i kassan plockade fram ett och sa åt mig att gå och
testa det på bilen. Jag hade ju kunnat sno det och springa iväg med det när som
helst! Men det passade tyvärr inte..) gick vi till Linneas lägenhet. Där fick jag
byta två stickproppar till Linneas lampor och som lön fick jag en bulle, awesome!
Ja, sen gick jag och hämtade ut körkortet och körde hem.
Och jag ser faktiskt inte helt ut som ett mongo på kortet, bara nästan!
Underskriften däremot, hohoho.


Pålitlig?
Bild tagen i lördags.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0