Tredje advent ♥

Idag är det tredje advent. Jag var tvungen att dubbelkolla det nu innan
jag började skriva. Tredje advent redan, liksom! Tiden går så fort. Vips
så är Ida hemma och det är julafton. Men nu ska jag försöka vara kvar 
i nuet. Inte nog med att det är tredje advent idag så är det ju även
12 December vilket innebär att jag ska på luciavaka i Robban ikväll.
Min fina pojke ska spela ♥ Men innan dess ska vi fara till Ånäset och
hälsa på farmor. Fast jag borde egentligen plugga.. men men, nu
får prioriteringsordningen bli lite ändrad! Ha en bra tredje advent
hur som helst! (Höll på att skriva andra advent nu ändå..) 


Kommentarer
Postat av: Micka

Haha! Skulle just också göra ett adventsinlägg, och började med att skriva "Idag är det andra advent.."! XD

2010-12-12 @ 13:26:11
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Roligt att du tycker så :)

2010-12-12 @ 15:23:21
URL: http://alex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0