A confession.

I have a confession to make. Jag är löjligt rädd för det som kan gömma sig i mörkret. Därför brukar jag försöka undvika att se på nåt läskigt innan jag ska sova som t.ex. CSI. Då tror jag typ att mördaren ska gömma sig där nånstans i mitt rum. I alla fall, igår hade jag sett 2½ Men och jag skulle gå och lägga mig. Var inte rädd för nån mördare eller nåt. Också ropar Isak att jag ska komma till datarummet och ska titta på en sak och han visar mig denna:

Tror ni att jag kunde lägga mig lugnt i sängen sen eller? Jag vewt att det är en väldigt oseriös film men vem skulle vilja vakna och se den där gubben stå vid sängen med en sked!? Inte jag I alla fall.


Kommentarer
Postat av: Micka

HAHAH! Jag älskar den där trailern! XD

Fast jag blev också fett paranoid när jag hade sett den första gången..trodde typ att han gick bakom mig heeela tiden! ;P

2010-01-13 @ 10:03:22
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0