Får jag presentera..

..en mogen kvinna vid namn Iris Linqvist. Iris har jobbat sig uppåt i karriärsstegen och jobbar nu som uppfödare av cyborgs. Hon är även delägare i bokhandeln nere i samhället, den där hon alltid brukade gå och köpa sina böcker. Hon är fullärd inom trädgårdsmästeri och gillar att påta i trädgården på fritiden, det hon skördar i trädgården säljer hon sen i affären i samhället. Iris äger ingen bil men en cykel har hon och den tar hon var som helst hon ska. Oavsett om det är på fisketur eller om det är till affären. Till en början var Iris ungdom men snabbt blev hon vuxen och ännu snabbare blev hon åldring och nu funderar hon på pension även fast hon är så fäst vid sitt jobb. På senare dar adopterade Iris en pojke vid namn Clas, en anledning för henne att gå i pension så att hon kan ta hand om honom på heltid. Men vi ser väl hur det blir. Ödet får bestämma.. eller är det jag?

Och svaret är ja på era frågor..
-det handlar om sims
-jag har tråkigt på jobbet
-jag är nörd

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, Ellen, du är verkligen nörd! Haha! :D

2010-01-10 @ 11:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0