Hej, vem är du?

Skrev på facebook att jag hade hakat upp mig på låten "superduperkillen" och kom då att tänka på en av de andra låtarna som var med i "MGP junior" som jag tyckte var så himla bra som hette "Hej, vem är du?". Så jag sökte på den på youtube och där fanns den!

Nu till saken, jag läste kommentarerna och en löd såhär: "Är hon kvar i Idol?" och en annan: "Hoppas Clara går långt i idol! Så himla härlig röst!". Min första tanke var, vilka dumma människor! Det där är ju inte Idol! Men efter att ha läst hennes namn en gång till var det nånting som klickade till och jag googlade det. Och minnsann!

Clara Hagman - liten och stor!
Också lite youtubande..

Det tyckte jag var lite kul :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Ofta under hela 2009? Jag har inte sett en enda sån. :P



Lol, ofta det var HON?! :O

2010-01-10 @ 20:15:10
Postat av: Micka

Sv: Ofta under hela 2009? Jag har inte sett en enda sån. :P



Lol, ofta det var HON?! :O

2010-01-10 @ 20:15:41
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0