HissDiss

Nu ska jag göra något som jag aldrig gjort förut. Hissa och dissa! (Bara för att jag har tråkigt på jobbet)



När man har köpt nya kläder - Jag älskar när man har köpt nya kläder, då vill man bara ha på sig dem och visa för alla! Men det bästa är ju när folk kommenterar kläderna positivt också, då blir man ju så glad också vet man ju att någon annan än bara en själv som tycker att de är fina. :)

Löning - Den bästa dagen i månaden, då man är nyrik och lycklig!

Godis - Det är så himla gott! Synd bara att det ska vara onyttigt..

APU (Arbetsplatsförlagd utbildning) - Yes, APU v.7-9. Läskigt! Men kul ska det nog bli! Får kanske veta var jag ska vara nu till veckan :)


Avskavt nagellack - Fruktansvärt irriterande och så himla jobbigt att behöva ta bort nagellacket och oftast måla på nytt. Skitjobbigt ju!

Dåliga lärare - Nämner inga namn men de som har pratat med mig typ minst en gång kan nog gissa vem jag syftar på. Skolan är väl till för att man ska lära sig, se då till att anställa lärare som kan lära ut!

Facebookgrupper som byter namn till dumma saker - Jaa, behövs det någon förklaring där? Det är ju bara dumt.

Uggs - Är det bara jag som tycker att Uggs är skitfula?

Att jag känner mig som en fjortis som gör hissa&dissa - Eller vad tycker ni? Fjortis eller najs?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0