Ja, jag är uttråkad.

Är du beroende av din telefon?

Var ligger din telefon när du sover? På nattduksbordet (stavas det så?)
Hur ofta ligger din telefon hemma utan batteri? Det är inte ofta!
Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Fickan där jag brukar ha den brukar kännas rätt stor och tom då..
Får du någon gång höra att du är en telefonälskare? Telefonälskare vet jag inte om jag blivit kallad.. men mobilnörd!
Vad är din totala samtalstid på mobilen? 39:48:04
Hur många telefoner har du haft det senaste året? En :)
Blir folk irriterade över att din telefon ständigt är med dig? Vet inte om de blir det nu men det har iaf hänt förut!
Vad står det i det 4:e smset i din inkorg? Ditt förbetalda kort är nu laddat och du ringer för vårt låga pris, 0 kr/min till alla Telia mobiler i 30 dagar (max 1000 minuter). www.telia.se/ladda
Vad står det i det senaste skickade smset? Varsågod :)
Vem är överst på listan över missade samtal? Gustav Homlström
Vem är 6:a på listan över mottagna samtal? Telecenter
Vem är 2:a på listan över uppringda nummer? Isak Lundström
Vad har du som bakgrundsbild? En bild på ett fint papper :P
Hur mycket batteri har du? 96%
Vem är 8 på din kontaktlista? Anders Larsson
Vem gillar du mest av dina kontakter på mobilen? Och hur ska man kunna välja det!? :o
Vad heter din mobil som bluetoothnamn? LN (Förkortning av Ellen för er som inte förstår.)
Vilken är den bästa låten på din mobil? Oj, den bästa.. Det var svårt. Men kanske.. The Phantom of the Opera - Andrew Lloyd Webber :)
Vilken är den sämsta låten på din mobil? Zero Gravity (Sony Ericsson's egna låt som inte går att radera :P)
Vad är det på den första bilden när du går in på bilder? En pepparkaka som ser ut som barbapapa :)
Hur mycket är klockan när du gör detta? 13.37, woho! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0