Jag vill ha din åsikt!

Nu vill jag ha åsikter.. Ska jag klippa page eller låta håret växa ut? Min plan från början var ju att låta det växa ut men nu börjar det bli så nött så jag skulle behöva klippa bort en bit och dessutom så är min "frisyr" så konstig nu eftersom den bara växt ut från att ha varit kort.. Så, klippa page eller fortsätta spara? Tänkte mig nåt sånt här kanske, fast mitt lär ju säkert vara mycket lockigare, men ungefär:

Tänkte lägga ut bilder på mig sen där det ser ut som jag har page men de bilderna har jag hemma så ni får tjå er ett tag.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Eller borde jag kanske satsa på nåt sånt här?


Kommentarer
Postat av: Erica

den sista va rätt frän ;P

2010-01-25 @ 15:29:30
Postat av: Micka

Du skulle nog passa i page! Och trivs du inte i det så växer det ju ut på ett kick ändå. ;)

2010-01-25 @ 16:10:24
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag tycker du ska satsa på page.. Gör som jag håller på att göra, mitt hår har ju också varit helt knas på grund av en knasig frisyr:)

Klipp lite mer på längden varje gång också bara toppa på över håret! Så kan man hursomhelst låta det växa tillsammans senare! Så behöver man inte ha så uppklippt, för det är inte kul att spara från kort tro mig du frågar ett proffs:P Vill du ha hjälp med klippning så säg baaaara till!

2010-01-25 @ 16:22:43
Postat av: Ida

Jag röstar också på page, det är ju lättare att spara ut från page till långt på ett snyggt sätt...än att spara direkt från kort till långt. Du kommer antagligen att tycka att ditt hår blir längre om du klipper det i en page, för då är det ändå en så kallad lång frisyr. :)

2010-01-25 @ 18:02:51
Postat av: Melina

Jag röstar lätt på page. Det är ju rå snyggt :)

2010-01-26 @ 17:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0