Min dag.

Ojojoj.. Var ska jag börja?

-Min arbetsuppgift idag var att titta på Anton Heldestad när han arbetade med framback-kopplingen. Det var inte så ansträngande skulle jag vilja påstå.

-Janne hade gylfen öppen på lektionen och Navid var modig nog att säga det till honom. Han ursäktade sig genast och åtgärdade problemet :P

-De har satt upp en webbkamera på skolan där de filmar byggnationen av cafét, där har vi spenderat mycket tid idag. "Titta! Nu är det typ fem gubbar där!" "Åh, du missade när han åkte upp!"

-Mina klasskompisar har vid två tillfällen tagit min mobil för att sedan skicka sms till personer i min kontaktlista som det här: "Hej! Jag tänker på dig John.. Hela tiden! <3" Fick detta till svar: "Naaw va gulligt av dig! Men jag och alexander har en thing, you know"
Och sen skickade de det här till ÖG: "Hej! Du vet... nu är det så här att jag har försökt att inte tänka på dig. Men det går bara inte. Jag har tänkt på dig HELA dagen. jag tror jag är kär i dig ÖG! Jag hoppas du känner likadant! Snälla svara!"
Så jaa, jag har fått förklara en del :P

-Vid ett tillfälle idag ställde sig Erica bakom mig och började massera min nacke, samtidigt kom Mats och började fläkta mig med papper och sist men inte minst kom Navid och bjöd på Djungelvrål. Kan det bli bättre?

-Vi hade svenskalektion i Aulan med ca 16 personer. I Aulan ryms det gaaanska många fler.

-Mitt självförtroende har, tro det eller ej, varit på topp idag. Eller snarare over the top! (Fråga Erica)

-En buss hade kört ner i diket längs E4:an så jag blev 25 minuter försenad till jobbet.

Har jag glömt nåt? Troligtvis.. jag uppdaterar isåfall :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0