Random

ÄNTLIGEN kan jag gör nåt på facebook igen! Har suttit på jobbet i över en timme nu och försökt skriva en ny statusuppdatering eller kommentera någons inlägg men det har inte fungerat. Men nu gjorde det det! Tänkte bara ifall ni ville veta.

Jag fick en sköldpadda på Happy Pets idag. Och den var bara där i ett av rummen, jag hade inte ens räddat den. I was so happy!

Bara för att jag inte har något vettigare att skriva om skriver jag detta. Och förresten så blir det nog page för min del, frågan är bara när :)

Om ni (som jag) har väldigt lite att göra just nu kan ni ju titta på Blåsningen, avsnittet som var i söndags med David Hellenius. Avsnittet finns på tv3's hemsida, sjukt kul! Delen med David alltså :P

Jag känner mig allmänt flummig idag. Ursäkta mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja, oj, detta är nog det mest flummiga inlägget du gjort! Men men, man har ju såna dagar också...

2010-01-26 @ 20:03:54
Postat av: Ida = exanonym ovan

2010-01-26 @ 20:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0