4 år på insidan och 33 på utsidan?

Hade rätt fullt upp igår! Jobbade 7.20-16.20, cyklade hem och åt middag
direkt. Sen begav vi oss till Täfteå och kollade på en opel och sen vidare till
Umeå och kollade på Renaulten och gjorde affärer. När vi sen kom hem tänkte
vi äta jordgubbar, men vi insåg rätt snabbt att vi nog inte skulle kunna äta ca
4 liter jordgubbar själva så vi bjöd över grannarna på jordgubbar och grädde.
Efter jordgubbarna fick jag underhålla flickorna Vilja och Klara, vi spelade guitar hero
och sjöng singstar. De är så himla gulliga! De frågade mig:
V- Hur gammal är du?
E- Hur gammal tror du att jag är?
K- Hmm.. Fyra!
E- Njaa, inte riktigt. Vad tror du då Vilja?
V- Hmm.. 33!

Charmigt! ^^ 4 år på insidan och 33 på utsidan? Eller är det tvärtom?
Trött var jag då på kvällen, utan tvekan! Tur att jag inte började förrän
klockan tio idag, så jag fick sova lääänge. Längre än vad jag har gjort
alla andra dagar den här veckan i alla fall. Fast jag vaknade typ vid den
tiden ändå, dock så somnade jag om som tur var ^^
Är som ni kanske förstått på jobbet nu, sitter och spelar betapet med
Sabina och Alexander. Något måste man roa sig med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0