Det är tufft.

I en vecka har jag nu vant mig vid att vara vaken till tidigast
klockan två och kliva upp tidigast klockan tio.
Nu är det bara att vänja om sig, börjar jobba 7.20 varje dag
den här och nästa vecka. Wiho!

Dessutom så var jag ju väldigt dum. Ni vet, jag var ju
på halkbanan förrförra torsdagen. Egentligen skulle jag ha
jobbat den dagen men jag bytte bort det passet. Och vilket pass
tog jag då istället? Jo, nu på lördag kl.10-16, vilket betyder att jag
jobbar 7.20-16.20 måndag-fredag och sen 10-16 på lördag, hujedamej.
Tur att jag har något att längta till på lördag i alla fall :)
Även fast det bara är måndag så har jag nästan redan
längtat ihjäl mig, hur ska jag stå ut?!
Aja, det återstår att se. Nu ska jag ta itu med
all olästa blogginlägg, det lär nog ta sin lilla tid.

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad ska du göra på lördag?

2010-07-12 @ 13:25:04
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0