Det blir nog bra... till slut.

Sitter och pluggar till körkortet här på jobbet och drabbades av lite panik.
Jag ska nämligen ha körlektion på måndag! Det är ju absolut inte min första
körlektion men.. jag menar, sist jag hade körlektion hade jag haft körlektioner
ungefär 2 gånger per vecka och man var väldigt inne i att köra i stadstrafik.
Nu är det ungefär en månad sen jag hade körlektion sist. Visst, jag har övningskört
en del hemma men alla vet ju att det är långt ifrån samma sak att ha körlektion och
att köra hemma. Så jag är nu rädd för att jag ska vara apdålig och bli skitorolig
(mer än vad jag redan är) inför uppkörningen! Känns kul!

Jaja, blir i alla fall schtan imorgon med mamma, pappa, Ida och Micka. Och sen
på kvällen drar jag och Micka vidare till Burträsk för att headbanga till Barefoot Monarchy.
Kul blire nog! (Har dock lite panik över vad jag ska ha på mig men det löser sig!)

Kommentarer
Postat av: Linnea

när du har blivit tillräckligt stor för att förstå:P så mamma har inte sagt nått? vad bra:)

2010-07-30 @ 19:55:54
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0