Systra mi.

Måste bara skriva en sak som jag har tänkt på nu på senaste.
Min kära storasyster Ida. Hon är sju år äldre än mig, men under
det senaste året känns det som att åldersskillnaden har blivit mindre.
Jag har börjat växa ikapp henne! Och det är så fruktansvärt roligt,
syster och vän i ett och samma paket. Kan det bli bättre?
Kan prata med henne om i stort sett allt mellan himmel och jord.
Vilket är väldigt skönt, då slipper Micka lyssna på mitt svammel hela
tiden ^^ Nu på torsdag kommer Ida hem till Junkboda igen, då blire
sena kvällar, chips, sol, bad och pyssel skulle jag gissa. He bli no' bra!

Och det är förresten inte av alla som man får ett sms där det står:
"Hej Ellen! Kan du skriva texten till korvar blir bruna i pannan i ett sms till mig?"


Systrarna i Uppsala i våras :)


Två av de bästa ♥

Kommentarer
Postat av: Micka

Hur kul som helst ju att det har blivit så! Dock har jag inget emot att lyssna på ditt svammel, haha. ;D

2010-07-20 @ 10:58:50
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Fint inlägg...blir lite rörd...och tack, det är ömsesidigt!



Henrik tackar förresten så mycket för texten, Alice gillade den också, så det blir nog en standard hos familjen Ponten nu ;)

2010-07-21 @ 18:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0