Jag måste hålla hårdare i pengarna..

Söndag, då lektes det med lill-Isak tills han blev hemskjutsad.
Och när vi ändå var i Umeå så passade vi på att gå in på coop.
Där... råkade jag spendera lite pengar ^^ Jag och Ida gick iväg
för att titta på nagellack och vi blev helt till oss när vi såg det här:


Awesome! Nu ska jag bara bli duktig på att göra fina mönster ^^
På vänsterhanden är det ganska lätt men på högerhanden är det nästan
omöjligt! Men övning ger färdighet så det är bara att måla på.

Sen fortsatte vi vidare och råkade går förbi filmerna där det var erbjudandet
2 för 99 ;- och jag såg att den första Sex and the city-filmen fanns där. Så jag började
leta efter en till film att köpa. Hittade då två filmer som jag ville ha så jag fortsatte leta
och hittade en till, jag köpte alltså fyra filmer för 198 ;- istället ^^


Clockwork Orange, Edward Scissorhands, The Holiday och Sex and The City.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0