Är det verkligen den reaktionen man väntar sig?

Var på stan med Ida igår och jag visste inte riktigt om jag skulle komma
hem till middag eller inte. Fick under dagen veta att jag inte skulle komma
hem till middag så jag skickade ett sms till mamma där jag skrev:
"Hej, jag kommer inte hem till middag idag, bara så du vet! :) Kram"
Mamma svarade:
"Ok, åker du till Ånäset eller? Kram M"
Jag läste upp smset för Ida och sa:
"Haha, jaa vad skulle jag annars göra?"
Ida sa:
"Säg att du ska stanna i stan och supa med mig!"
Sagt och gjort, jag skickade ett sms till mamma där det stod:
"Nej, jag ska stanna och supa med Ida!"
And here comes the funny part, mammas svar:
"Ja, det var ju på tiden! Vi hörs sen! Kram M"
What!? Är det verkligen meningen att hon ska uppmuntra fylleri? :P
Skrev hur som helst tillbaka:
"Haha, näe jag åker till Ånäset :P"
Och svaret:
"Lät ju faktiskt mer likt dig!"
Tack och lov att det var det som lät mer likt mig ^^

Kommentarer
Postat av: Robin

Måste hålla med om att det är lite konstigt.

Och lite skrämmande.

2010-07-29 @ 15:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0