Lappis 2010

Hej igen! Nu är jag tillbaka! Kom hem ungefär vid ett-tiden i natt.
För er som inte läst tidigare inlägg så har jag varit på Lappis sen
i söndags. Det här var första gången jag var på Lappis, och jag kan
säga dig redan nu att det inte är sista gången! Det har varit fett kul!
Snabbresumé: Sol, bad, möten, häng, sena nätter,
mycket mat, gott fika och bästa sällskapet.
Kan inte bli mycket bättre än så, visst?!

Hade iofs varit bättre om Sandra inte hade behövt
fara iväg på tisdagkväll.. men man kan inte styra över
allt här i världen, hoppas bara att hon mår bättre!

Jag hade med mig kameran dit men... jag sög. Jag tog två bilder.
Och båda är jättefula! Fick däremot typ nån fin bild med mobilen,
men så kan det gå! Här har ni bilderna i alla fall:


Okej, världens fulaste bild. Men jag måste bara få skryta med
min godisbil som var muterad och stor!


Också en väldigt ful bild, här på vår "utsikt" från husvagnen.


Här kommer en lite finare bild i alla fall, här ligger vi
på klippan och solar i kvällssolen :)


Vackert måste jag säga :) Bara en nackdel...


.. Myggen! Haha, det ser inte fridfullt ut!
Ja, det var de bilderna jag hade. Men om ni är
intresserade kan ni se på lite roligare bilder i
Sandras inlägg om Lappis :)

Kändes sjukt tråkigt att fara hem, speciellt eftersom
vi lämnade Gustav och David där. De är kvar tills på
söndag, och nu är de där och är deprimerade, som 
tur är så har de varandra. 
Men vad jag har förstått så tröstäter de i mängder,
mest lakrits. Stackarna!

De försökte få oss att vända tillbaka också,
Gustav påstod att han hade glömt sitt hjärta i min
väska.. Det var väääldigt svårt att inte vända tillbaka då.
Men jag har lovat att ta hand om det och att han ska
få tillbaka det sen :)

Hur som helst så har jag haft jättekul och jag längtar
redan till nästa år! Men nu ska jag leva i nuet,
och det är bra det med. I'm happy!


Kommentarer
Postat av: sandran

Nu är jag på bättringsväg! Vad mysig du é :)

2010-07-09 @ 23:09:47
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0