The end.

Nu är praktiken slut. Det känns både skönt och lite tråkigt.
Men nu är det bara att se fram emot nästa praktik då!
Jag lämnade ju i alla fall inte praktiken tomhänt, jag fick:
- Ett par handskar från Ejendals
- En rulle eltejp
- Öronproppar
- 4 självborrande skruvar (var väl inte riktigt meningen att jag skulle ta
med dem hem men jag tror inte de kommer sakna dem :P)
- 16 strippor (samma sak här)
- Och en sån där tång jag skrev om i förra inlägget!!
Fick Gunnars gamla, lite sliten men bättre än skolans verktyg i alla fall :)
- Nya bekantskaper
- och en massa kunskap! (tror jag åtminstone)

PS. Mina snickerskakor klådde Jockes mördarkaka! DS.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bara att konstatera då, att snickers mördar!

2010-03-07 @ 12:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0