Vad gör man en onsdagkväll när det inte är Grey's?

Klockan nio en onsdagskväll, varför ser jag inte
på Grey's undrar ni säkert (antar att ni inte undrar
det men jag kan ju låtsas i alla fall). Det är nämligen
inte nåt Grey's ikväll pga den där himla CSI-trilogin
som även gjorde så att det inte var nåt Desperate
igår heller. Menmen, what to do?

Var hur som helst på den sista körteorilektionen
ikväll, så nu gäller det bara att hårdplugga och
köra så mycket jag kan så har jag nog körkortet inom kort.
Gillar tanken :) Då blir utmaningen efter det att
hitta en schysst bil men det blir nog kul!

Om en vecka befinner jag mig i Uppsala, och som 
ni kanske förstår så längtar jag som en galning :P 
Men något som annat roligt som är lite närmre
är ju att Ida kommer upp hit imorgon! Kulkul!

Men nu måste jag minnsann äta något, ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0