Jag som var så försiktig!

Jag köpte ju ett par örhängen igår, har kollat
på den modellen förut men inte hittat några som
jag tyckte var klockrena men då hittade jag
dem igår. Det är alltså vanliga trådar på örhänget
och hon i kassan varnade mig för att det var lätt
att trådarna gick av så jag skulle se upp så
att jag inte fastnade med dem i en ring
eller dragkedja eller något liknande.
Idag tänkte jag ha på mig dem, och jag har verkligen
varit superförsiktig hela dagen, tror ni inte
att det ena går sönder ändå!? Så irriterande!
Och dum som jag var så slängde jag ju bort
kvittot såklart...
Så här ska de se ut i alla fall:

Och så här ser det trasiga ut :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0