Lätt bästa låten.

Fick den glada nyheten idag att "Herr Mask är bäst!" finns på spotify!
Måste lyssnas på när jag kommer hem. Det är så roliga texter, försökte
hitta nån på google men jag orkade inte söka igenom allt så jag skriver
det jag kommer ihåg från låten "Herr Mask"

Herr Mask råka en dag gå av
Så hans vänner de grävde en grav
Prästen sa några väl valda ord
Och sedan täcktes Herr Mask utav gjord
Och alla grät för Herr Mask hade levt så ensam
Men då tittade plötsligt Herr Mask fram

Han sa: Vänner, mitt liv har blivit coolare!
Min bakdel och jag, vi har blivit polare
Och vi ska alltid på samma väg vandra
Och aldrig skiljas igen från varandra.

Och de som grät för Herr Mask hade levt så ensam
De såg nu hur han nästan flög fram

Han sa: Vänner, mitt liv har blivit coolare!
Min bakdel och jag, vi har blivit polare
Och vi ska alltid på samma väg vandra
Och aldrig skiljas igen från varandra.


Annars är ju "Korvar blir bruna i pannan" en höjdarlåt ^^

Kommentarer
Postat av: sandran

sv: Än tror jag inte på det! Antingen är det en dröm ELLER så kommer det komma ett ruttet åskmoln den dagen vi ska åka!!

2010-05-29 @ 15:01:07
URL: http://sandraisraelsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Åh, korvar blir bruna i pannan är ju BÄÄÄÄST!

2010-05-29 @ 17:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0