Nedräkning.

Sista arbetet inskickat! Snart är tvåan slut :o
Tiden går så fort när man har roligt (?) :P

Fick faktiskt tillbaka matteprovet idag, VG blev det!
Så najs, älskar att inte ha MVG som mål i ett ämne.
Att jag för en gångs skull kan nöja mig med ett VG.

Nu väntar jag bara på resultatet i Samhällskunskapen,
ni vet provet då jag skrev åtta A4-sidor ^^ 
Men det blir nog inte förrän på torsdag så
fram tills dess kan jag chilla!

Och på onsdag blev jag ledig helt plötsligt!
Vi har ju vanligtvis bara två lektioner på onsdagar
men eftersom den ena kursen är klar behöver vi inte
komma på de lektionerna längre. Så vi frågade vår
svenskalärare ifall vi behövde komma på onsdag.
Hennes svar då var att de som hade rester kvar behövde
komma, resten kunde stanna hemma.
Där har vi fördelen med att lämna in arbeten i tid!

Ojojoj, ännu ett tråkigt inlägg.
Men skolan är snart slut så då blir det slut på sånt!
Ha de bra :)


Kommentarer
Postat av: Ida

I like! Så vi hinner hänga hela onsdagen :)

2010-05-31 @ 19:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0