Tiden går för fort.

Hade körlektion idag, började med inledande tätort.
Och inledande tätort = Ännu mer att tänka på!
Blicken, Pilen Filen. Jag ska drömma om det.
Men det är ändå rätt skoj, kan bara inte fatta att
det var den trettonde lektionen idag. Kommer ju
inte klara mig på 20 lektioner i alla fall, inte oväntat
egentligen men.. Måste ta tag i teorin nu också,
sätta mig vid trafikdatorerna på trafikskolan
och börja med faserna. Men när ska jag hinna!?

Allt känns bara så stressigt nu, känner mig
inte orolig över proven eller så på skolan
jag är nog snarare orolig över att jag inte
ska hinna med alla praktiska övningar.
Vilket känns rätt jobbigt, men jag är
bara så fruktansvärt opeppad på det
praktiska just nu av nån anledning..
Hjälp mig! Motivera mig!



Kul inlägg.... not.

Kommentarer
Postat av: Micka

Jag lider med dig. Fast jag har bara körkortet att stressa sönder över..men ändå. Jag kommer inte heller klara mig på under 20 lektioner. :S

2010-05-08 @ 15:33:30
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0