Uppsala igen! :)

Jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen här!
Har haft så mycket annat för mig, tänkte lägga upp
lite bilder från Uppsala nu. Tog inte så många men ni
kan ju få se de få som togs :)

Ja, vi börjar väl från början med bilresan ner.
Började resan med att plugga, kände mig riktigt duktig!



Isak lekte fransman ^^


Vi lekte med våra flaskor, sög fast flaskorna
på läpparna. Lättroade :P Har en jättefin film
med Isak när han gör det, tänkte lägga upp den
sen. (Undrar om han blir sur då)


Vi anlände i Uppsala vid åtta/nio-tiden(?) och uppvaktade
då den nyblivna 25-åringen!


Och eftersom jag också nyss fyllt år fick jag en present,
ett presentkort på min favoritaffär New yorker! :)


Sen på torsdagen var det Wik-dagen.
Och Wik är alltså folkhögskolan som Ida går på,
så vi åkte dit för att titta. På (den dåliga) bilden ser ni
Wiks slott :) Riktigt fint ställe!


Vi såg Idas teaterföreställning "Sånt är livet"




Och sist men inte minst, Ida posar
i sin fina Barbapapamössa!

Det var bilderna jag tog. Sen på fredagen
begav vi oss ut på stan i Uppsala, har inte
orkat ta kort på mina inköp. Vi får se hur det blir
med det. Jag köpte i alla fall:
- Blommiga tights, Lindex
- Blå topp med paljetter, New Yorker
- Rosa T-shirt med tryck, New Yorker
- Svart quiltad väska, Gina Tricot

Sen på lördag åkte vi hem igen, kort men trevlig vistelse!
Har säkert glömt att berätta något roligt, men jag återkommer
med det ifall jag kommer på något. Ha det bra så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0