Stick ut!

Mamma håller på att sticka ett par benvärmare åt mig. Hon sa
någon dag förra veckan att hon var så sugen på handarbete och
jag nämnde att jag ville ha ett par benvärmare så hon anmälde sig
frivillig att sticka ett par. Hon började med dem igår och.. hon är
snart klar! Hon är fast och sa att hon ville sticka mer. Då jag läste
expressen hittade jag något som jag tyckte hon skulle sticka men
hon var dock inte oika entusiastisk som jag.



Jaa.. väldigt speciella plagg!
Om du nu är intresserad av att köpa nån av dem finns de för en
billig *hosthost* peng i Dolce & Gabbanas online store.

Men benvärmarna får duga så länge, jag ska visa dem så fort de är klara!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Förstår inte alls varför hon inte ville sticka en såndär.. sjukt snyggt. Dolce&Gabbanas svar på OnePiecen!!

2010-11-07 @ 21:28:47
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/
Postat av: Josefin

Haha tuffa xD

2010-11-11 @ 22:03:49
URL: http://halfhuman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0