Hur stora är oddsen liksom?

Blev väckt av mamma i morse, hon sa att det hade
varit strömavbrott och därför hade inte väckarklockan ringt.
Jag godtog den förklaringen i mitt sömniga tillstånd men insåg
snabbt att någonting var fel. Jag har ju mobilen som väckarklocka!
Men tydligen så hade batteriet tagit slut under natten så den ringde
alltså inte. Då var det ju en himla tur att pappa, som inte ens skulle
stiga upp, vaknade tio minuter efter att resten av huset skulle
stiga upp och undrade varför vi fortfarande låg och sov.

Nä, den här dagen började inte bra.
Och den fortsatte inte särskilt bra heller.
Och jag har ju mina aningar om varför,
väldigt långsökta aningar. Men ändå!

Hur har din dag varit? ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea

Pappa kan man lita på i alla situationer:)

2010-09-15 @ 19:41:00
URL: http://makeuptheworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0