Skulle inte tro det va.

"En halvöppen mun med fuktiga läppar ska ge en imitation av kvinnans könsorgan.
Den halvöppna munnen får kvinnan att framstå som sexuellt inbjudande.
"

Eh.. ja. Jag håller på att skriva ett tal om kroppsspråk. Jag undrar hur
många omedvetna och "felskickade" signaler vi sänder ut egentligen.

På samma sida som jag hittade det där stod det även att en del av
det kvinnliga "parningsspråket" innebär att rätta till håret och kläderna.
Det gör jag typ.. hela tiden. Betyder det att jag vill.. para mig (haha)
hela tiden då? När jag är i skolan? När jag sitter på bussen?
Skulle inte tro det va.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ett tips är att läsa Henrik Fexeus bok Konsten att läsa tankar. Där tar han upp massa kroppsspråk och ansiktsuttryck! Finns som e-bok här i Uppsala iaf, men du behöver lånekort för det...

2011-04-11 @ 21:10:40
Postat av: Micka

Sv: Njah, det är väl bra nu men..vi kan ta det irl. :)

2011-04-12 @ 20:33:05
URL: http://mikaelaisraelsson.blogg.se/
Postat av: Gustav

Brukar man inte se idiotisk ut då man har munnen halvöppen..?

2011-04-14 @ 19:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0