Det går fort.

Det är helt sjukt vad fort snön smälter nu alltså! Jag satt på altan
och njöt i solen i torsdags och då tog jag de här bilderna:

Och bilder tagna idag på samma ställe:

På fyra dagar har det hänt så där mycket! Så Ida, det kanske inte
är så mycket snö kvar när du kommer imorgon ändå :)

Det är väldigt soligt och fint ute idag i alla fall. Men det blåser som
bara den! När jag skulle gå ut tänkte jag "Va? Vem har låst dörren?"
Men det var bara så att det blåste så mycket att dörren blev tungöppnad.

Ikväll ska jag i alla fall bege mig iväg på läger
i Bygdsiljum. Jag kommer tillbaka sent på onsdagkväll!
Jag har förberett ett tidsinställt inlägg på onsdag,
så vi får se om det funkar :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Åh, Junkboda!

2011-04-18 @ 22:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0